یکشنبه ۲۱ اسفند ۰۱

ماكان آريا پارسا

۱ بازديد

ماكان آريا پارسا

 

وقتي به زندگي افراد موفق نگاه مي كنيم، مي دانيم كه از استعدادها آگاه هستيم، آن استعداد تلاش هايش را دوچندان كرده است. استعداد و نبوغ هميشه دليل اصلي موفقيت افراد مشهور نبوده است، بلكه تلاش اصلي ترين، ارزشمندترين و بارزترين دليل آن است.

 

در سال هاي اخير، بسياري از كارآفرينان در سراسر جهان به موفقيت هايي دست يافته اند.

https://www.librarything.com/profile/ikavosh

 

https://atbox.io/5196793865127#!

 

 

 

بسياري از صاحبان مشاغل بر اين باورند كه براي موفقيت بايد مجموعه اي از دستورالعمل هاي خاص و مشخص داشته باشند، اما بسياري از كارآفرينان موفق كساني هستند كه به كسب و كار خود كمك كرده اند. در ايجاد نان نقش داشته است. در اين مطلب ضمن شنا با تعدادي از عوامل اصلي ماكان آريا پارسا، قبل از معرفي ماكان آريا پارسا با تاپ ايني ميمي 5 شما را با تاپ ايني رتر ايني ميمي 5 آشنا مي كنيم.

https://pinshape.com/users/1834202-ikavosh#designs-tab-open

 

https://www.demilked.com/author/ikavosh/

 

 

عوامل اصلي كارآفرينان موفق

 

با توجه به پيشرفت سريع تكنولوژي و روش هاي ارتباطي، ايجاد روشي محبوب براي بقاي شته ها براي دهه ها تبديل شده است. عوامل خاصي در موفقيت يك كارآفرين دخيل هستند كه در زير به آنها اشاره مي شود.

خلاقيت و نوآوري

 

اينتركام گليك اسميت در سال 2000 يكي از مهمترين عوامل موفقيت كارآفرينان اين است كه اين افراد توانايي ارائه يك مفهوم و ايده جديد و اجراي موثر آن را دارند. داشتن ايده جديد و پرورش آن يكي از عوامل موفقيت عرافريت است.

برنامه ريزي

 

https://www.totalwind.net/foro/memberlist.php?mode=viewprofile&u=25352

 

https://topsitenet.com/profile/ikavosh/738550/

 

 

 

CareerChoiceGuide.com CareerChoiceGuide.com داشتن يك طرح كسب و كار هوشمند و جامع مي تواند به كارآفرين كمك كند تا موانع احتمالي را پيش بيني كند و راه هايي براي غلبه بر آنها در زمان وقوع پيدا كند. مطمئناً يك كارآفرين موفق اگر برنامه ريزي درستي نداشته باشد، نمي تواند در رشته خود موفق شود.

 

https://www.atlasobscura.com/users/uplxuadvytv

 

http://forum.erickimphotography.com/member/fanpardazan

 

https://ko-fi.com/fanpardazan#paypalModal

 

 

تلاش و پشتكار

 

رشد و شكوفايي يك كسب و كار به زمان زيادي نياز دارد. به خصوص اگر ايده يك تجارت ناب و جديد باشد. عامل مهم ديگر در موفقيت كارآفريني، پشتكار و تلاش خستگي ناپذير در مواجهه با شرايط سخت و پيچيده است. به عنوان مثال، يك بازارياب محصول جديد براي اينكه بتواند محصول خود را به مشتريان هدف خود برساند، بايد

https://www.feedsfloor.com/profile/fanpardazan

 

https://www.pexels.com/@fanpardazan-fanpardazan-191860194

 

https://www.credly.com/users/fanpardazan-fanpardazan/badges

 

https://hashnode.com/@fanpardazan

 بتواند با تماس هاي مكرر، برخي از مشتريان بالقوه را به مشتريان عادي تبديل كند. پشتكار، پشتكار و تلاش مستمر مي تواند فرد را گسترش دهد و يك خالق را از مرحله عادي به مرحله اي عالي برساند. بسياري از كارآفرينان به نبوغ بسنده مي كنند، اما كارآفرينان موفق كساني هستند كه در عين داشتن يك ايده جديد در عمل و اجراي آن تلاش و پشتكار مي كنند.

https://www.intensedebate.com/people/ikavosh

 

https://www.longisland.com/profile/ikavosh

 

مديريت ريسك

 

مديريت ريسك فرآيند شناسايي، تجزيه و تحليل و پاسخ به عوامل خطري است كه ممكن است در طول عمر پروژه رخ دهد. اگر مديريت ريسك به درستي انجام شود، مي توان با كنترل رويدادهاي آتي از خطرات احتمالي جلوگيري كرد. شروع يك كسب و كار جديد به نوبه خود خطراتي را به همراه دارد. مخصوصاً اگر شغل و حقوق ثابت داشته باشيد و كاي نهند را رها كنيد تا به طور كامل يك كسب و كار جديد راه اندازي كنيد.

 

با اين حال، سازندگان موفق مي توانند ريسك را با انتخاب دقيق و تصميم گيري به حداقل برسانند. شما مي توانيد با انجام تحقيقات گسترده و ارزيابي مزايا و معايب گزينه هاي متعدد، ريسك خود را به حداقل برسانيد.

 

https://www.theoutbound.com/ikavosh

 

 

اشتياق و باور

 

راه اندازي يك كسب و كار شخصي به شجاعت زيادي نياز دارد. شما نياز به اعتماد كامل داريد. كارآفرين برتر به ايده تجاري خود ايمان كامل دارد. داشتن اعتقاد راسخ به ابتداي راه كه سختي هاي زيادي وجود دارد باعث مي شود بايستيد و ادامه دهيد. همچنين، اشتياق زياد به مسيري كه طي كرده‌ايد، مي‌تواند نااميدي‌ها و سيگنال‌هاي منفي را كه ديگران براي شما ارسال مي‌كنند خنثي كند و شما را در مسير تبديل شدن به يك كارآفرين موفق سوق دهد.

https://www.wallpaperfusion.com/Members/ikavosh/454113/

 

https://coolors.co/u/ikavosh

 

 

اكنون كه با 5 مورد از عوامل اصلي تبديل شدن به يك كارآفرين برتر آشنا شديد، مي خواهيم شما را با يكي از برترين كارآفرينان ايراني به نام ماكان آريا پارسا آشنا كنيم.

ماكان آريا پارسا كيست و چگونه اين كارآفرين موفق شد؟

 

دكتر ماكان آريا پارسا متولد 1365 و داراي مدرك دكتري كارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي و فوق ليسانس مديريت از دانشگاه اميركبري تهران و برلين اشتاين بيس آلمان است. دكتر ماكان آريا ارسا بيش از 400 شغل تمام وقت بدون توان مالي و ارتباطات خاص ايجاد كرده است.

 

 او يك كارآفرين خلاق و پرانرژي است كه بارها به عنوان خالق مدل شوري انتخاب شده است. آقاي پاپارسا يكي از برجسته ترين مشاوران كشور در زمينه مديريت بازرگاني، ارتباطات، بازاريابي و منابع انساني مي باشد. او بيش از 20 كتاب تأليف و ترجمه كرده است و صدها ساعت سمينار در مورد موضوعاتي مانند تجارت و غلبه بر بحران ها برگزار كرده است و از اين كانال ها براي به اشتراك گذاشتن تجربيات خود با كارآفرينان نوپا استفاده كرده است. ماكان آريا پارسا تاكنون موفق به دريافت دهلولحولير از دست مقامات عالي رتبه استاني و شورا شده است.

 

ماكان آريا پارسا در حال حاضر صاحب چندين كسب و كار مطرح است.

https://jobs.siliconflorist.com/employers/1105877-fanpardazan

 

https://forum.singaporeexpats.com/memberlist.php?mode=viewprofile&u=382278

 

https://sketchfab.com/fanpardazan

تاكنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد