دوشنبه ۲۲ اسفند ۰۱

خريد تجهيزات شبكه از فروشگاه اينترنتي رسيس شاپ

۱ بازديد

خريد تجهيزات شبكه از فروشگاه اينترنتي رسيس شاپ

مزيت خريداري دستگاه هاي فورتي نت بسيار زياد و قابل تامل است. پنل كاربري دستگاه هاي اين برند كاربرپسند بوده و به راحتي با شركت در يك دوره آموزش كاربردي چند ساعته ، قادر به كار كردن با اين دستگاه ها خواهيد بود.

n5_9noe.jpg

 ديدگاه فورتي نت از ابتدا ارائه امنيت گسترده، يكپارچه و با كارايي بالا در زيرساخت فناوري اطلاعات بوده است و در همين راستا با ارائه محصولات متنوع، امنيت شبكه و محتوا را به بهترين نحو فراهم آورده است. اين كمپاني متناسب با هر نوع نياز در حوزه امنيت شبكه، محصولات اختصاصي مرتبط با همان نياز را ارائه داده است كه از جمله معروفترين آنها مي توان به فايروالهاي FortiGate كه قابليت مديريت ساير محصولات فورتي نت و برند هاي ديگر را دارد، فايروال وب FortiWeb ، ابزار تجزيه و تحليل امنيتي FortiAnalyzer،  ساير محصولاتي مانند FortiAP، FortiMail، FortiADC و ... كه همه آنها را مي توان به صورت متمركز از طريق Fortimanager كنترل و مديريت نمود، اشاره نمود. در گزارشهاي ارائه شده توسط موسسه معتبر گارتنر، فورتي نت طي چندين سال گذشته توانسته در حوزه تجهيزات امنيتي، جايگاه خود را در بخش برندهاي Leader حفظ نمايد.

فورتي نت همواره در حال بهبود دستگاه هاي ارائه شده بوده و با معرفي محصولات جديد در هر سري، علاوه بر اضافه نمودن قابليت هاي بيشتر، قيمت آن را نسبت به دستگاه مشابه در سري قبلي، كاهش داده است. براي مثال FG100F نسل جديدتر مدل FG100E مي باشد كه توان خروجي آن به اندازه مدل FG200E بوده و علاوه بر ارائه دو پورت  10G و دو منبع تغذيه برق، از قيمت پايين تري نسبت به 200E برخوردار است.از جمله جديدترين محصولات فورتي گيت ميتوان به FG40F، FG60F ، FG100F و FG600E اشاره نموده كه به ترتيب جايگزين هاي مناسبي براي دستگاه هاي FG80E، FG100E، FG200E و FG1000D هستند. براي مراكز داده مدل هايFG-1100E  با قيمت پايينتر جاگزين قويتري براي مدل  FG-1500D و نيز FG-2200E و FG-3300E به تازگي روانه بازار شده اند. شاهكار محصولات جديد فورتي نت به طور حتم مدل FG-1800F مي باشد. اين مدل كه به تازگي معرفي شده از پردازنده NP7 بهره برده و با بهره گيري از پورت هاي پرظرفيت10G و 40G در حدود 195 گيگ خروجي در اختيار شما قرار دهد. اين به اين معني است كه نسبت به مدل مشابه در برند معروف سيسكو در حدود 10 برابر كارايي بيشتري خواهد داشت و براي بانكها ، شركت هاي بيمه و ارائه دهندگان پهناي باند مناسب مي باشد.

 

-  لايسنس محصولات فورتي گيت

با توجه به تحريم هاي اعمال شده عليه كشور عزيزمان ايران، برخي از كاربران ترجيح مي دهند، به صورت آفلاين از فايروالهاي خريداري شده استفاده نمايند. اين بدين معني است كه دستگاه ديگر در معرض بلاك شدن قرار نداشته و هزينه خريد لايسنس آنلاين محصولات فورتي نت ساليانه نيز كاهش مي يابد. اما ديگر به روز رساني هاي امنيتي به صورت آنلاين توسط دستگاه دريافت نشده و مدير شبكه مي بايست پس از توزيع هر به روزرساني به صورت دستي آن را به آن منتقل نمايد. با توجه به اينكه تحت هر شرايطي اين نوع به روز رساني با تاخير همراه است و كاربر نميتواند به صورت مستقيم از فورتي نت فايل ها را دريافت نمايد، خريداري محصول  و اين به روزرساني هاي حياتي از شركت ها معتبر كه فايل هاي صحيح را با بالاترين سرعت ممكن در اختيار شما قرار مي دهد بسيار حائز اهميت مي باشد. همچنين ارائه پنل FTP براي دريافت پچ هاي آپديت، كار را براي شما آسانتر خواهد كرد.

اين مساله در مورد تامين لايسنس هاي آنلاين از حساسيت بيشتري برخوردار است.در سالهاي اخير به تدريج راهكار هاي گذشته جهت فعالسازي لايسنس ديگر عملي نبود و دستگاه هاي متعددي در ليست سياه شركت فورتي نت قرار گرفته و به اصطلاح بلاك (Block) شده اند.قابل توجه آنكه به همين نسبت رفع اين مشكل يعني آنبلاك (Unblock) كردن نيز سخت تر و عملا امكان ناپذير شده است. لذا در اين خصوص مي بايست از مشاوره و تخصص شركت هايي بهره جست كه تجربه كافي در اين زمينه را داشته و بعنوان نمايندگان فروش محصولات فورتي گيت امكان ارائه راهكار هاي عملي براي دور زدن فني تحريم ها را داشته باشد. به اين ترتيب قيمت پايين تر در اين زمينه نمي تواند اولويت اصلي انتخاب تامين كننده باشد. با توجه به فشار هاي اقتصادي شركت هايي بدون انجام عمليات هاي دقيق و هزينه بر فني طي سالهاي اخير اقدام به فروش اين محصولات امنيتي با قيمت پايين نموده باشند اما عدم تجربه كافي و تمهيدات همه جانبه و لازم منجر به غير فعال شدن دستگاه ها (بلاك شدن) گرديده كه ضمن از دست رفتن لايسنس و ضرر مالي،  شبكه كاربران را با مخاطره جدي مواجه مي سازد. بنابراين مي بايست از طريق شركت هايي اقدام به خريد و سفارش گذاري اين محصولات تخصصي نمود كه علاوه بر توانايي سفارش گذاري و خريد لايسنس به صورت مستقيم، از نيروي فني و دانش تخصصي لازم براي فعال سازي اصولي آن نيز برخوردار بوده و احتمال بروز هرگونه مشكل را به حداقل برساند. بديهي است كه حفظ كيفيت در ارائه خدمات هزينه بردار بوده و از مولفه هاي تاثيرگذار بر قيمت مي باشد.

 

- مزاياي محصولات فورتي گيت

مزيت خريداري دستگاه هاي فورتي نت بسيار زياد و قابل تامل است. پنل كاربري دستگاه هاي اين برند كاربرپسند بوده و به راحتي با شركت در يك دوره آموزش كاربردي چند ساعته ، قادر به كار كردن با اين دستگاه ها خواهيد بود. از آنجا كه فورتي نت طيف وسيعي از محصولات را ارئه مي نمايد، براي مجموعه هاي بزرگ همچون پتروشيمي ها، اين امكان را فراهم مي اورد كه شبكه اي حرفه اي از محصولات مختلف با برندي واحد داشته باشند كه موجب تسهيل در مديريت دستگاه هاي تحت شبكه خواهد شد. قيمت مناسب و اعتبار جهاني محصولات امنيتي فورتي نت، از ديگر مزاياي قابل توجه مي باشند كه بي درنگ مجموعه هاي مختلف با هر اندازه اي از شبكه را به سوي خريد دستگاه هاي اين برند سوق مي دهد.

تاكنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد